diumenge, 7 d’octubre del 2007

COM ESTEM SEGURS DE QUE LA NOSTRA EXISTÈNCIA ÉS REAL?

Aquesta pregunta està relacionada amb la veritat. Veritat és tot el que existeix, tot el que sabem que està ahí. La nostra existència és una veritat de tots, perquè jo sé que existeixc, jo em veig, em sent, em toque... a més pense, parle..., però els demés també em veuen, em senten, etc. per tant tots sabem que jo existeixc.

Tot és real excepte el que no és veritat.

Crec que sabem quan dormim perquè no raonem. Ara que estem desperts, podem plantejar-nos si dormim o estem desperts, en canvi quan dormim, no ens ho podem plantejar.

2 comentaris:

Vicent Rebollar ha dit...

Segueix el protocol de publicació que hi ha al meu blog.
Explica'm la fraseque diu que Tot és real excepte el que no és veritat. Digues el significat que has volgut donar-li.

maria ros ha dit...

El que no és veritat és una mentira. Una mentira és real, però lo que diu la mentira no ho és, entonces això.